Компенсація за затримку або скасування авіарейсу

На жаль, не всі громадяни знають, що згідно ст.100 Повітряного кодексу України, пасажир має право на компенсацію від авіаперевізника і надання допомоги у разі відмови у перевезенні, скасування чи тривалої затримки рейсу. Тому вам необхідно знати, що можливість отримання компенсації залежить безпосередньо від вас.

Окрім копії квитка та довідки авіаперевізника про затримку/скасування рейсу, додатковими перевагами для підтвердження затримки можуть бути:

1) Фото чи відео, на якому зображено табло аеропорту із розкладом «Відправлення-Прибуття» авіарейсів, або ж скріншоти екрану онлайн-розкладу із сайту перевізника із зазначенням вашого рейсу;

2) Копії чеків, виписок з банківського рахунку, невикористане підтвердження бронювання номерів в готелі та будь-які інші документи, що підтверджують ваші витрати, які виникли через проблеми з вильотом;

3) Довідку з готелю про дату вашого заселення, якщо через затримку/скасування рейсу ви заселились в готель пізніше заброньованої дати.

Але важливо розуміти, що існують ситуації, коли перевізник не зобов’язаний виплачувати компенсацію. Це стосується тих випадків, у яких причиною скасування рейсу була дія непереборної сили або надзвичайна ситуація, якій не можна було запобігти, навіть якби було вжито всіх заходів.


Залишити відповідь